Naudinga žinoti

remarketinga-naudoja-visi-600x399

Bet kurio verslo tikslas – pasiekti galimus klientus ir juos informuoti su kuo tikslesne reklamos žinute, bei suvilioti geru pasiūlymu. Žiūrint iš vartotojų pusės, dažnai visi pasiūlymai atrodo panašūs. Taigi, kurią įmonę vartotojui reikia pasirinkti? Šioje vietoje apsispręsti padeda prekės ženklo žinomumas. Tačiau, ką daryti, jei įmonė smulki ir didelių biudžetų prekės ženklo žinomumui skirti negali?

Skaityti toliau
Gold top 10 winner

Remarketingas arba pakartotinė rinkodara – tai reklamos būdas, kuris padeda pasiekti interneto svetainės lankytojus, kurie jau kartą lankėsi tinklalapyje, t.y. reklama rodoma tik tiems, kuriems ji yra aktuali. Naudojant milijonus kitų puslapių visame internete jiems perduodama unikali, su konkrečiomis prekėmis ir paslaugomis susijusi, žinutė. Šis interneto reklamos būdas yra vienas efektyviausių internete, nes padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir tikslingai bei efektyviai panaudoti reklamos biudžetą. Toliau pateikiami 10 būdų, kaip veiksmingai galima pritaikyti remarketingo reklamą savo versle.

Skaityti toliau
pasiekti-lankytojus

Pirkimas iš pirmo karto

Vienas pagrindinių darbų, plėtojant verslą internete, yra prisitraukti kuo tikslingesnius lankytojus į savo svetainę. Tam naudojamos daugeliui žinomos priemonės, kaip elektroninio pašto rinkodara arba dar vadinama naujienlaiškių rinkodara, tinklalapių optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), mokama reklama paieškos sistemose, kaip pvz. Google AdWords reklama, socialinių tinklų marketingas ir reklama, straipsniai tinklaraščiuose, reklaminiai skydeliai populiariose tinklalapiuose ir kt.

Skaityti toliau

Pagal pateiktus oficialius reklamos įkainius televizijoje (lentelė pateikta žemiau) matome, kad 1 sekundės reklamos kaina populiariausiuose televizijos kanaluose svyruoja nuo 13 iki 38 Lt. Tradiciniai marketingo tyrimai sako, kad norint žinutę „įkalti“ į žmonių galvas ją reikia pakartoti mažiausiai 7 kartus. Dar geriau, kad tą pačią žinutę vartotojas pamatytų/išgirstų net 23 kartus ir iš skirtingų šaltinių. Vadinasi norint ištransliuoti reklaminę žinutę televizijoje nuo 7 iki 23 kartu, kai žinutės trukmė 10 sekundžių, tai Jums gali atsieiti nuo 910 Lt iki 8740 Lt. Taigi norint prikaustyti žiūrovą prie Jūsų reklamos tik 70 – 230 sekundžių teks pakloti nemažą pinigų sumą. Kitas dalykas, tokiais kiekiais reklamos televizijoje Jums nepavyks užsakyti, nekalbant apie potencialaus vartotojo praleistą laiką su reklama (kiek iš Jūsų žiūrite visą reklamos pauzę televizijoje?). Ir kitas klausimas, kiek tas vartotojas, žiūrintis savo mėgstamą laidą ar filmą yra potencialus Jūsų klientas?

Skaityti toliau
Depositphotos_20591931_l-600x442

Kaip veikia reklama šiandien ir kaip ji veiks rytoj?

Esame įpratę matyti reklamą produktų ar paslaugų, kurių mums niekada nereikėjo ir matyt nereikės. Tačiau ta pati reklama rodoma tol, kol keletos vartotojų galvoje reklama tiek įstringa, kad jie tampa pirkėjais. Tačiau ar tai efektyvu? Žiūrint iš kurios pusės. Jei finansiškai, tai itin neefektyvus būdas, nes reklama masinės informavimo priemonėse yra brangi ir netikslinga. Iš efektyvumo pusės, dalinai ji pasiteisina, taip pat jos pagalba pasiekiama itin didelė auditorija, tiesa jos tikslingumą sunku pamatuoti.

Skaityti toliau
vartotojo-elgsenos-tunelis

Vis labiau populiarėjant remarketingo principu veikiančiai reklamai, pastebima tendencija, kad remarketingo reklaminės kampanijos daromos vardan darymo, nesigilinant ar tikrai reikia vartotojus grąžinti į svetainę ir kokiu tikslu jie turi būti sugrąžinami. Šio straipsnio tikslas sudėlioti bent jau 3 pagrindinius žingsnius, kurie padėtų paleisti teisingą remarketingo kampaniją.

Skaityti toliau
repeat

5 dažniausiai daromos klaidos, taikant pakartotine rinkodarą

Reklamos kartojimas yra pats seniausias neurolingvistinis būdas paveikti vartotojus. Visa senoji media veikia šiuo principu, tačiau ji turi trūkumą – reklama kartojama visiems iš eilės ir nesvarbu ar žiūrovas/klausytojas domisi įmonės teikiamomis paslaugomis ar ne.

Skaityti toliau
surprise

Vidutinis interneto svetainių konversijos rodiklis yra šiek tiek didesnis, nei du procentai. Kitais žodžiais tariant, beveik visi žmonės, kurie apsilanko svetainėje pirmą kartą, ją palieką taip ir neatlikę norimų veiksmų.

Skaityti toliau
youfail

Prekės ženklo reklama internete

Prekės ženklas yra tarsi įmonės ar produkto vizitinė kortelė pirkėjų atmintyje. Stiprūs ir matomi prekės ženklai formuoja vartotojų lojalumą, skatina pirkti konkretaus prekės ženklo produktus, o ne konkurencinių prekių ženklų. Geras prekės ženklo įvaizdis gali būti kuriamas įvairiais šiuolaikinės medios kanalais. Vienas iš tokių kanalų – internetas.

Skaityti toliau

Kartojimo galia reklamoje

Jau ne vienas tyrimas įrodė, kad tos pačios informacijos kartojimas padeda išlaikyti ją ilgiau atmintyje. Juk ir žmogaus įpročiai suformuojami, jei 18 dienų iš eilės yra atliekami tie patys veiksmai. Tuo puikiausiai pasinaudojo ir masinės žiniasklaidos priemonės. Norėdamos „įkalti“ į žmonių galvas, tam tikrus pranešimus, tai daro nuosekliai ir pastoviai publikuodami tam tikrą informaciją. Dar didesnį prichologinį poveikį turi skirtingų priemonių arba medijų naudojimas. Kuo dažniau ir skirtingose vietose matomas pranešimas, tuo labiau vartotojas linkęs trokšti to, kas jame skelbiama. Dabartinė reklama masinės medijos kanaluose tuo ir pagrįsta. Tačiau ar tokia reklama yra efektyvi?

Skaityti toliau