Kada kartojimas parduoda?

5 dažniausiai daromos klaidos, taikant pakartotine rinkodarą

Privatus media kanalas

Reklamos kartojimas yra pats seniausias neurolingvistinis būdas paveikti vartotojus. Visa senoji media veikia šiuo principu, tačiau ji turi trūkumą – reklama kartojama visiems iš eilės ir nesvarbu ar žiūrovas/klausytojas domisi įmonės teikiamomis paslaugomis ar ne.

O įsivaizduokite, kad Jūs turite savo nuosavą media kanalą, kurį žiūri ar klauso tik Jūsų paslaugomis ar prekėmis suinteresuoti pirkėjai. Įprastinėje medijoje tai atrodytų taip:

Jūs ir tarkim Jūsų antra pusė namuose žiūrite televizorių ir rodomos laidos metu prasideda reklama. Abu Jūs žiūrite į tą patį ekraną, tačiau reklama Jums ir Jūsų antrajai pusei rodoma skirtinga tame pačiame ekrane. Ir reklama yra ne nusibodusių skalbimo miltelių, kurių Jums šiuo metu nereikia, o tarkim specializuotų turizmo prekių, kurias apžiūrinėjote prieš porą dienų, nes ruošiatės atosotogoms. O Jūsų antra pusė mato batelių reklamą, kuriuos nusižiūrėjo prieš kelias dienas.

Deja, kolkas tokių išmanių reklamos technologijų senojoje medijoje nėra. Tačiau internete tokie reklamos metodai egzistuoja jau daugiau nei 5 metus.

Taigi, ką leidžia padaryti nuosavas media kanalas internete? Ji suteikia galimybę, pasiekti savo interneto svetainės vartotojus, net kai jie nesilanko Jūsų interneto svetainėje.

Leidžia pateikti vartotojams pranešimus ir juos įkalti jiems į galvas nuolat kartojant reklamą, beveik bet kur, kur jie vaikšto po internetą.

Šis privatus media kanalas leidžia stiprinti Jūsų prekės ženklo žinomumą ir patikimumą, priminti apie save tiems, kam Jūs rūpite t.y. savo potencialiems klientams.

Privatus media kanalas įmanoma naudojant remarketingą arba kitaip vadinama parkartotinę rinkodarą.

5 pakartotinės rinkodaros klaidos

Bet, kad ir kaip viliojančiai tai beskambėtų, pakartotinė rinkodara, net taikant išmaniuosiu metodus, gali būti neveiksminga, jei reklaminė kampanija paruošta neteisingai. Toliau šiame straipsnyje supažindinsiu Jus su penkiomis dažniausiai daromomis remarketingo klaidomis.

1.      Nėra ryšio su aplankytais puslapiais

Remarketingo reklaminės kampanijos būtinai turi būti susijusios su puslapių turiniu, kuriuose prieš tai lankėsi interneto lankytojas. Įprastiniai pranešimai šiuo atveju netinka. Pakartotinės rinkodaros reklaminės kampanijos reklaminiai pranešimai turi būti orientuoti į anksčiau skaitytą, matytą ar girdėtą turinį. Vartotojas jau yra su juo susipažinęs, todėl jam reikia tik priminti arba akcentuoti pagrindinę mintį.

Neveiksminga reklama būna, kai vėl iš naujo bandoma paaiškinti tą patį produktą vartotojui, lyg jis pirmą kartą šį produktą ar paslaugą matytų.

2.      Nenaudojamas prekės ženklas

Pakartotinės rinkodaros reklamos skiriamas ženklas yra tas, kad vartotojai jau yra susipažinę su prekės ženklu ir į reklamą atkreipia dėmesį būtent dėl prekės ženklo paminėjimo.

Remarketingo kampanijos labai dažnai naudojamos vien tik prekės ženklo žinomumui stiprinti, todėl būtina neužmiršti kuriant remarketingo kampanijas įtraukti prekės ženklą į reklaminius skelbimus.

3.      Pranešimas be tikslo

Nors tai turėtų būti savaime suprantama, tačiau dažnai yra pamirštama į reklaminius pranešimus įtraukti „kvietimo veikti“ elemetus. Reklaminis skelbimas, be skatinimo atlikti veiksmą yra niekinis. Nurodykite savo potencialiems klientams, koks sekantis žingsnis turi būti atliekamas, kai jiems priminėte savo paslaugas ar prekes. Tikslai gali būti:

  • Naujienlaiškio prenumerata;
  • Kontaktinės formos užpildymas;
  • Užsakymo formos užpildymas;
  • Papildomos informacijos peržiūrėjimas;
  • Video medžiagos peržiūrėjimo skatinimas;
  • Papildomos medžiagos atsisiuntimo skatinimas;
  • Pirkimo skatinimas.

4.      Nukreipiamas puslapis neatitinka lankytojų lūkesčių

Kiekvienas reklaminis pranešimas turi nukreipti vartotojus į atitinkamą puslapį, kuriame aiškiai ir su reklama susijusiai yra išdėstyta informacija.

Klaida yra daroma, kai reklaminiame pranešime kalbate apie konkrečią prekę ar paslaugą, o nukreipiate į titulinį svetainės puslapį, kuriame net nėra veikmus skatinančių elementų, arba vartotojas pats turi susigaudyti, ką jam reikia daryti toliau. Pakartotinės rinkodaros reklaminiai skelbimai turi nukreipti tik į tokią informaciją, kuri paskatintų jau su svetaine susipažinusį vartotoją atlikti galutinius tikslus.

5.      Reklama netinkamuose puslapiuose

Kadangi Jūsų svetainės vartotojai gali lankytis įvairiuose interneto puslapiuose, kuriuose matys Jūsų reklamą, būtina atkreipti dėmesį į tai kur yra rodoma Jūsų remarketingo reklama. Jei reklama rodoma portaluose, kur neturėtų lankytis Jūsų tiksliniai potencialūs pirkėjai – būtinai uždrauskite reklamos rodymą tokiose svetainėse. Didesnis parodymų ir paspaudimų skaičius, nebūtinai priveda prie didesnio pardavimų kiekio ypač, kai žinote, jog Jūsų tikslinis klientas tarkim nesilanko forumuose, kur 90% auditorijos sudaro jaunimas iki 18 metų.

Kartokite protingai

Norėdami padidinti savo pardavimus internete, reklaminius pranešimus kartoti turite protingai savo tikslinei auditorijai. Kiekvienas pakartojimas turi turėti tikslą: prekės ženklo populiarinimas, skatinimas atlikti veiksmą ar pranešimo teksto įsisavinimas.

Veskite vartotoją palaipsniui link pardavimo supažindindami pakeliui su vartotojui aktualia informacija. Juk pirkimas iš pirmo paspaudimo yra įmanomas tik 1 iš 100 atveju, todėl būtina protingai dirbti su likusiais 99 lankytojais, kurie perka tik įsitikinę Jūsų parduodamos paslaugos kokybę ir pasitikėję Jūsų įmonės prekės ženklu.

Apie autorių

Martin Jokubauskas – informacinių sistemų inžinierius, skaitmeninio marketingo architektas, sukaupęs 17 metų praktinę patirtį projektuojant, vystant ir perkeliant verslus į internetą. Nuo 2009 m.  veda seminarus Internetinės rinkodaros temomis. Londone įkurtos interneto projektų vystymo agentūros INTERNET IDEAS įkūrėjas ir vadovas.

Daugiau informacijos apie reklamos galimybes Jūsų verslo auginimui internete gaukite užpildę šią užklausos formą.

Taip pat kviečiame peržiūrėti 1 val. nemokamą seminarą, kaip internetu gaunami verslo kontaktai.