Remarketingą naudoja visi sėkmingi verslai internete

Bet kurio verslo tikslas – pasiekti galimus klientus ir juos informuoti su kuo tikslesne reklamos žinute, bei suvilioti geru pasiūlymu. Žiūrint iš vartotojų pusės, dažnai visi pasiūlymai atrodo panašūs. Taigi, kurią įmonę vartotojui reikia pasirinkti? Šioje vietoje apsispręsti padeda prekės ženklo žinomumas. Tačiau, ką daryti, jei įmonė smulki ir didelių biudžetų prekės ženklo žinomumui skirti negali?

remarketinga-naudoja-visi-600x399

Sprendimas paprastas, tereikia reklamuotis ir priminti apie save tik tiems galimiems klientams, kurie jau susidomėjo įmonės siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Renkantis internetu paslaugos ar prekės tiekėją, galutinį vartotoją labiausiai domina paslauga ar pati prekė, nei tai iš ko teks įsigyti tą prekę. Tačiau, kaip dauguma verslo savininkų žino, kad kiekviena įmonė yra kažkuo unikali, ko, deja, nepastebi paprastas vartotojas. O būtent tas unikalumas ir gali nulemti vartotojo apsispredimą pirkti būtent iš Jūsų įmonės ar iš konkurentų. Tačiau dar reta įmonė Lietuvoje rūpinasi tuo, kad išryškintų savo pranašumą rinkoje. Kodėl reta? Dažniausiai dėl nežinojimo, kad egzistuoja tokios galimybės prieinamos net ir smulkiam verslui.

Norint išsiskirti iš savo konkurentų, tereikia reikiamiems vartotojams akcentuoti savo išskirtinumą. Pavyzdžiui, jei vartotojas apsilankė Jūsų tinklalapyje ir perskaitęs kelis puslapius apsilankė kontaktų puslapyje, tačiau su Jumis nesusisiekė – jam pritrūko argumentų, kodėl jis turėtų dirbti su Jumis. Pateikite tuos argumentus pasidnaudodami kitų stambių interneto portalų įtaka. Naudodami pakartotinės rinkodaros (remarketingo) reklamas, savo žinutę, kodėl verta dirbti su Jumis, galite tam pačiam vartotojui perduoti beveik bet kurioje interneto svetainėje, kur jis besilankytų.

Šiuo reklamos būdu jau šiandien naudojasi šimtai tūkstančių sėkmingų verslų internete. Remarketingas, pagrįstas realaus laiko reklamos pirkimo technologija (real time bidding – RTB), tai šiuo metu sparčiausiai auganti reklamos forma internete.

Dauguma sėkmingai verslą internete vystančių įmonių, žino, kokią naudą duoda remarketingo reklamos kampanijos, prekės ženklo žinomumui ir žinutės perdavimui galutiniam vartotojui. Ši reklamos forma padeda įsiminti pagrindinę reklaminio pranešimo mintį, programuoja vartotojų patikimumą prekės ženklo atžvilgiu, primena apie aktualias paslaugas ar prekes, todėl iš karto reklama atkreipia vartotojo dėmesį. Tokia reklamos forma tuo pačiu didina ir konversijas ar pardavimus internetu.

Remarketingo kampanijų pavyzdžiai

Panagrinėkime keletos sėkmingų interneto įmonių reklamos kampanijų pavyzdžius. Reikia atkreipti dėmesį, kad prekių ir paslaugų remarketingo reklamos kampanijos skiriasi. Prekėms reklamuoti dažnai naudojami dinaminiai reklaminiai skydeliai, rodantys konkrečias prekes, kurias peržiūrėjo vartotojas, o paslaugas reklamuojančių kompanijų reklamos skydeliuose, daugiau akcentuojami pranešimai, kodėl verta užsakyti paslaugas būtent šioje įmonėje.

Amazon ir Ebay

Jei nors kartą lankėtės Amazon ar Ebay svetainėse ir rinkotės prekes, kurias galbūt norėtumėte įsigyti, tai turėjote pastebėti, kad vaikščiojant po internetą, tos prekės, kurias peržiūrėjote Jus persekioja visur, kur tik Jūs lankotės.

Booking.com

Viešbučių rezervavimo sistema, įsimena Jūsų ieškotus viešbučius ir primena apie juos reklaminių skydelių pagalba.

Lietuviški pavyzdžiai: pigu.lt, varle.lt, madosuguru.lt, IQpolls.com

Lietuviški el. komercijos projektai naudodami dinaminius reklaminius skydelius puikiai išnaudoja reklamos plotus prisitraukiant pirkėjus, jiems rodydami prekes, kurias būsimi pirkėjai neseniai peržiūrėjo.

BusinessInsider.com portale rodoma lietuviškų el. parduotuvių reklamą.

Čia matome net du reklamos plotus, kuriuose rodomos neseniai peržiūrėtos prekės madosguru.lt el. parduotuvėje.

Lietuvių sukurta ir sėkmingai startavusi realaus laiko apklausų sistema IQPolls, taip pat naudoja remarketingo reklamą naujiems klientams prisitraukti.

SendGrid

Sendgrid.com – el. pašto siuntimo sprendimus siūlanti komanija, savo paslaugas pristato per problemas, kurias išsprendžia vartotojams. Reklaminiuose skydeliuose galima matyti, kaip reklamuojami pranešimai, skelbiantys, kad su Sengrid sistema, nepristatytų laiškų problema visai neegzistuoja. Kad žymiai pigiau pirkti servisą, kuris aptarnauja milijonus el. pašto siuntimų per dieną, nei patiems susikurti tokią serverių infrastruktūrą.

Remarketingo kampanija, rodoma ne tik vartotojams, kurie dar neįsigijo serviso, bet ir tiems, kurie juo naudojasi. Tai padeda sustiprinti ryšį su vartotojais, kad jie prasitęstų, paslaugos naudojimą ir kitą mėnesį.

Wrike

Wrike.com – projektų valdymo sistema, reklamuojasi per vartotojų atsiliepimus apie šį produktą. Taip pat per problemas, kurias sprendžia pats produktas.

Ir kiti

SpaceRack, Dell, skrydžių bilietų paieškos sistemos, kelionių agentūros, el. parduotuvės ir smulkios sėkmingai veikiančios įmonės naudoja remarketingo reklamos kampanijas savo verslo plėtrai ir prekės ženklo žinomumui didinti. Pritaikymo būdų yra daugybė. Pasirinkite savo verslui tinkamą remarketingo kampanijos strategiją.

Apie autorių

Martin Jokubauskas – informacinių sistemų inžinierius, skaitmeninio marketingo architektas, sukaupęs 17 metų praktinę patirtį projektuojant, vystant ir perkeliant verslus į internetą. Nuo 2009 m.  veda seminarus Internetinės rinkodaros temomis. Londone įkurtos interneto projektų vystymo agentūros INTERNET IDEAS įkūrėjas ir vadovas.

Daugiau informacijos apie reklamos galimybes Jūsų verslo auginimui internete gaukite užpildę šią užklausos formą.

Taip pat kviečiame peržiūrėti 1 val. nemokamą seminarą, kaip internetu gaunami verslo kontaktai.