Konversijų optimizavimo (CRO) paslaugos 

Investuojate į reklamą, lankytojų pritraukimą ar susigrąžinimą, tačiau rezultatai, ne tokie, kurių tikėjotės? Laikas optimizuoti savo svetainės puslapius konversijoms (registracijų, atsisiuntimų, pardavimų didinimui)!

Konversijų rodiklio optimizavimas (Conversion Rate Optimization arba CRO)

  1. Tai procesas, kurio pagalba nustatomos priežastys, kodėl konkretus Jūsų svetainės puslapis neatlieka jam skirtos funkcijos/ų.
  2. Tai menas, paremtas statistine informacija ir padedantis Jūsų svetainės lankytojams elgtis taip, kaip Jūs to siekiate.
  3. Į šį procesą dažniausiai įtraukiami vizualūs svetainės elementai, puslapių turinys, jo išdėstymas ir esmės pateikimo variantai, vartotojų patirtis (UX), psichologiniai faktoriai, neuromarketingas, skirtingų puslapio versijų testavimas siekiant įtakoti vartotojus veikti, pagal puslapiui nustatytus tikslus.

 

Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos

Ką reikia žinoti, prieš nusprendžiant užsakyti konversijų optimizavimo paslaugas

  • CRO proceso eiga

    1. Įvardijami verslo tikslai:
      Nustatoma arba keliama hipotezė, kuriuos rodiklius reikia padidinti.

    2. Duomenų rinkimas: 
      Įdiegiami atitinkami (parenkami pagal siekiamą tikslą) duomenų rinkimo įrankiai. Sulaukiama pakankamo kiekio duomenų (kiekvienam projektui nustatoma individualiai), iš kurių galima daryti sprendimus.

    3. Įžvalgų etapas:
      Analizuojami visi skirtingų įrankių surinkti duomenys, nustatomos probleminės vietos, pateikiamos išvados.

    4. Hipotezės:
      Iškeliamos hipotezės, kurioms patvirtinti reikia atlikti testus (A/B, MVT). Prioretizuoti hipotezes remiantis sudėtingumu bei svarba. Taip nustatoma, kurį testą atlikti pirmiau.

    5. Pakeitimų įgyvendinimas:
      Atsižvelgiant į iškeltas hipotezes, sukuriamas prototipas su reikiamais pakeitimais. Šis prototipas atiduodamas dizaineriui (kuomet daromi ryškūs pakeitimai, pvz.: struktūros keitimas), tekstų rašytojui (copywriter`iui).

    6. Techninė integracija:
      Tai gali būti atliekama per specialiai testams skirtus įrankius arba projekto programuotojai įgyvendina pakeitimus tiesiogiai sistemoje (naudojama retai).

    7. Testavimo laikotarpis:
      Teisingiems rezultatams gauti, testas turi būti atliekamas mažiausia dvi pilnas savaites (14 dienų), t.y. jei pradėjote trečiadienį, tai baigiate antradienį.

    8. Teisingos išvados:
      Analizuojami testo rezultatai (teisingai atliktas testas, net jei jis nepadidino konversijų, yra puikus šaltinis pasimokyti), gaunamos įžvalgos – kas veikia, kas neveikia, keliamos naujos hipotezės. Su kiekvienu atliktu testu, geriau pažįstamas klientas, o tai padeda didinti konversijas.

    9. Ciklo kartojimas:
      Grįžtama prie 2 punkto.

    Tai vadinama konversijų ciklu.

    Gauti pasiūlymą
  • Kaip ilgai trunka šis ciklas?

    Nėra vieno atsakymo. Gali pakakti 2 savaičių, mėnesio, o gal bus per mažai ir 6 mėnesių. Tai priklauso nuo:

    1. Svetainės sudėtingumo (vienas nukreipiamasis puslapis (landing page) ar elektroninė parduotuvė),
    2. Turimų duomenų (kiek ir kokių duomenų trūksta, kiek užtruks juos surinkti),
    3. Ir svetainės srauto (tai lemia kiek ilgai užtruks atlikti vieną testą).
    Gauti pasiūlymą
  • Kada baigiasi konversijų optimizavimo procesas?

    Teisingas atsakymas yra NIEKADA.

    Visada yra galimybė turėti geresnį rezultatą, nei buvo praėjusį mėnesį. Pasaulis keičiasi, tobulėja jūsų konkurentai, keičiasi taisyklės rinkoje, atsiranda naujos technologijos. O konversijų optimizavimas yra visų pokyčių  dalis.

    Gauti pasiūlymą
Dažniausiai pasitaikanti klaida bandant pagerinti konversijas, kai atliekami padriki, atsitiktiniai A/B testai. Pavyzdžiui nusprendžiama testuoti mygtuko spalvą ar dydį. Nuomone paremti testai nieko neduoda. Galimas atsitiktinis, momentinis pagerėjimas, kuris ilgainiui išnyks. Siekiant ilgalaikės naudos, reikia suvokti, jog konversijų optimizavimas yra nuoseklus ir nuolatinis procesas, paremtas duomenų analize, hipotezių kėlimu ir jų tikrinimu.
  • Kokia paslaugos kaina?

    Kaina priklauso nuo optimizuojamų ir siekiamų tikslų, bei puslapių kiekio, verslo modelio (e-komercija ar paslaugų pardavimas), testų dažnumo ir trukmės.

    • Pradinė pirmo mėnesio lankytojų elgsenos analizė nuo 350€.
    • Vieno puslapio testavimas kainuoja nuo 600€/mėn.
    • El. komercijos projekto testavimas nuo 1 500€/mėn.

    Dažniausiai užsakant reklamą internete, vartotojai siunčiamį į vieną konkretų puslapį, dar vadinamą Landing Page`ą. Padėsime Jums nustatyti, kodėl Jūsų šio puslapio lankytojai nesikonvertuoja, pakeisime tas vietas ir dirbsime iki kol surasime geriausią sprendimą, taip padidindami Jūsų gražą iš investicijos į reklamą internete.

    Gauti pasiūlymą

  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos
  • Konversijų optimizavimas | CRO paslaugos

Apie mus rašo